divendres, 23 de maig del 2014

UN BALLET SOBRE PUNTES


Hola amics i amigues. Ara us explicaré com faig dansa !!!!
Es comença el primer any a P4 i s’acaba a batxillerat. Jo vaig començar a P4 i espero acabar al batxillerat. Les meves professores són l’Àngels i la Montse. L’Àngels ve els dimarts i la Montse els dijous. Fem dos balls i una desfilada, un ball és el trencanous i l’altre el fem totes juntes. En el festival portarem el tutú i una faldilla rosa amb estrelles daurades amb purpurina . El festival es el 20 de juny a l’auditori del costat de l’escola.
Els dies normals de classe ,que segurament ja ens han vist alguns que juguen a futbol, anem totes de rosa o quasi. Anem amb el mallot de la ROYAL és a dir el de l’examen de ballet, amb la faldilla rosa també de la ROYAL, les mitges de color carn, les sabates de color carn i les puntes que també són de color carn. També quan no ve cap de les dues professores ve un noi , que es diu Nèstor. Els dies normals de classe primer fem escalfament com : obrir-se de cames, estirar bé els peus, fer la granota que costa molt, tocar el peu amb el cap , les posicions dels peus, les posicions dels braços, estiraments a la barra i moltes coses més, després de l’ escalfament fem els balls.
També ens guanyem les puntes, és com el boli blau, si fas molt molt bona lletra et guanyes el boli blau oi? Doncs les puntes són igual, si ho fas bé et guanyes les puntes.
I jo ja les tinc les puntes!!!!
Adéu espero que us hagi agradat el meu relablog!!!
Fins a 4t, el proper relablog!!!!!
Júlia González Villeda





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada