dilluns, 19 de maig del 2014

SORTIDA AL XIPRERET




Hola, nens i nenes de la classe dels castellers!
Avui us parlaré de la sortida al Xipreret. Quan vam arribar al Xipreret, vam estar jugant una estoneta a un pati que hi havia fora. Llavors va venir una senyora i vam entrar a una sala. La senyora ens va explicar una història sobre com es feien abans els vidres, els vitralls, com els de les finestres de l'església que són de colors i amb dibuixos. Quan va acabar de explicar-nos la història ens va dir que féssim un dibuix en un paper. Jo em vaig posar molt content perquè a mi m'agrada molt dibuixar! Quan vam acabar de dibuixar,vam posar un vidre a sobre del dibuix,llavors,ens van donar com un pegament negre, que era un tub de plom i ens van dir que repasséssim el dibuix en el vidre. Quan vam acabar de repassar-lo vam haver d'esperar a que s'eixugués. Tot seguit el vam pintar amb unes pintures i uns pinzells.
Quan vam arribar a la classe,ens van dir que algun dia ens donarien el nostre vidre per poder portar-ho a casa, ho estic desitjant!!!!

Fins el proper relablogg.


Òscar Malaret
4B Els castellers.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada