dijous, 8 de maig del 2014

L'EXCURSIÓ AL XIPERET



Hola nois i noies de 4rt, avui us explicaré el que vam veure els meus companys de classe i jo al costat del museu d´Història de l´Hospitalet.
Primer, ens vam quedar una estona a la nostra classe, després vam sortir cap al metro de Santa Eulàlia, ens vam dirigir cap a Rambla Just Oliveres. Vam caminar uns quinze minuts per arribar on ens ensenyàvem a fer vitralls. Ens vam quedar una estona fora, esperant per entrar. Vam estar una mica al jardí, i per fí ens van dir que podíem entrar.
Ens vam seure a les taules per grup. La Carme,que era la nostra professora de l´excursió, ens va encendre una pissarra digital i ens va ensenyar com es feien els vitralls. Ens van dir que es feien amb minerals, que hi havia esglésies que tenien més o menys vitralls. Que perquè es fes massa, el posaven a 1500 graus, i després bufaven amb unes barres especials...després ens van dir que faríem un taller i jo em vaig haver de posar una bossa de plàstic a sobre. Vam començar l´activitat i havíem de dibuixar el que volguéssim i després repassar-lo amb una tinta platejada i alguns amb una altra negra. Jo vaig fer un peix. Quan vam acabar l´activitat ens vam acomiadar de la Carme i ens vam fer una foto de grup. Quam vam tornar a l´escola, ens vam deixar al pati de dalt i m´ho vaig passar molt bé.
Espero que us hagi agradat el meu relablogg.
Gael Martínez



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada