divendres, 6 de juny del 2014

LA MEVA COMUNIÓ!!!

Hola a tots!!!

El disssabte 17 de maig vaig fer la primera comunió amb l'Héctor, l'Anna, la Berta, la Juliette i la Laura que són els nens i nenes de la meva classe i uns altres nens. Primer de tot m'agradaria dir coses que vaig fer abans de la comunió com:
-Preparar les invitacions
-Comprar el vestit i els complements
-Buscar la perruqueria
-Repartir les invitacions
Quan feiem els assajos sempre estàvem fent tonteries i rient amb el Gonzalo que era el que estava al nostre costat, havíem de menjar el pa, gairebé a ningú li agradava dèiem que no sabia res.
Quan em feien les fotos en l'estudi el fotògraf em deia que digués Mesi, Iker o Pujol i altres que no recordo em feia dir aixó perquè li agradava la meva rialla natural i no la de mentida.
Ara només em falta fer la confirmació i encara em falten coses per fer.
De la meva classe els que fem la comunió som la Ziara,l'Arnau,la Berta,l'Anna,l'Héctor,la Paula,l'Òscar,la Meritxell M,l'Alba,la Juliette,la Sandra,l'Aroa i jo, som molts ,a que si !!! Altres de la classe de 4tA també l'han fet o la faran.
M'acabo de recordar que us volia dir que vaig fer la comunió a l'Esglesia de la Mare de Déu dels Desamparats.

Aquesta soc jo amb el meu diploma!!!!!!!

Adeu fins el proxim relablogg


Laia Claros
4B Els castellers

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada